Η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ εγγυάται αύξηση πωλήσεων!

Αναμφισβήτητα η καλύτερη και πιο έγκυρη διαφήμιση της επιχείρησής σας είναι η διάδοση των προϊόντων  ή των υπηρεσιών σας, από τους ίδιους τους  πελάτες σας και αυτό γίνεται απλά διαδίδοντας σε γνωστούς, φίλους, κτλ. πόσο ικανοποιημένοι είναι, προτρέποντάς τους να συνεργαστούν μαζί σας. Δίχως να έχουν να κερδίσουν κάτι, τους κατευθύνουν να αγοράσουν από εσάς.

Προϋπόθεση για την παραπάνω διαφήμιση της επιχείρησης σας είναι να στοχεύετε στην ποιότητα που παρέχετε ώστε να είναι εξαιρετική και έτσι θα έχετε ικανοποιημένους πελάτες. Το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι αν η ποσότητα και ο τρόπος επικοινωνίας της επιχείρησής σας είναι ο κατάλληλος και γίνεται σε τέτοιο βαθμό ώστε να προσελκύσει τον απαραίτητο αριθμό νέων πελατών και να της εξασφαλίσει μεγαλύτερη δυνατή αύξηση πωλήσεων για την περαιτέρω ανάπτυξη της.


Πολλοί επιχειρηματίες, πιστεύουν ότι η διαφήμιση δεν έχει αποτελέσματα. Μολονότι τα αποτελέσματα της προσωπικής εμπειρίας είναι διαφορετικά και μετρήσιμα, θα συμφωνήσω στο να εξετάσουμε κι αυτό το ενδεχόμενο με τον κάτωθι τρόπο. Ποιο μήνυμα οι ανωτέρω επιχειρηματίες επικοινωνούν στους δυνητικούς πελάτες τους, σε ποιους εξ αυτών και πόσο συχνά; Η απάντηση στο ερώτημα καθορίζει και την επιτυχία!

Συνήθως οι περισσότεροι έχουν κάνει κάποιες λίγες διαφημιστικές ενέργειες στο παρελθόν δίχως αποτελέσματα, έχουν ξοδέψει χρήματα δίχως να βλέπουν αύξηση στις παραγγελίες τους καταλήγοντας σε ένα παραπλανητικό συμπέρασμα. Θα κάνω μια προσπάθεια να βάλω τα πράγματα στην σωστή τους θέση. Η διαφήμιση σαφώς και δουλεύει, φυσικά αυτό προϋποθέτει το να γίνεται σωστά. Υπάρχουν μια σειρά από βασικές προϋποθέσεις για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά οι ενέργειες στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Αρχικώς θα πρέπει να υφίστανται τουλάχιστον δύο εξ αυτών των προϋποθέσεων και μάλιστα σε βαθμό που να κρίνεται ικανοποιητικός, ώστε να υπάρχει η ανάλογη απόδοση. Η πρώτη είναι να εντοπίσετε τον σωστό τρόπο προσέγγισης των δυνητικών πελατών της επιχείρησης σας, αυτόν τον δίαυλο επικοινωνίας μέσω του οποίου αφενός οι πελάτες θα βρουν την επιχείρηση σας αφετέρου θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από ανταγωνιστές σας. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος ξεκινήστε με το να καθορίσετε το Target Group που θέλετε να προσεγγίσετε το οποίο ταιριάζει με το είδος, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε ως επιχείρηση, εν συνεχεία προσδιορίσετε το μέσο που θα χρησιμοποιήσετε για να διαφημιστείτε με τελικό στόχο την προσέλκυση πελατών.

Πρέπει καταρχάς να γνωρίζεται πως κάθε Target Group χρησιμοποιεί τα δικά του κανάλια επικοινωνίας. Για παράδειγμα, αν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες των social media τότε το Facebook και το Instagram ίσως να είναι περισσότερο κατάλληλο για σας. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε όλους τους υπόλοιπους εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης δυνητικών  πελατών όπως, η Google Adwords, email marketing, SMS marketing κλπ, φυσικά ανάλογα το αντικείμενο της επιχείρησης σας υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να λειτουργήσει καλύτερα για την περίπτωση σας η διανομή φυλλαδίων, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο, η τηλεοπτική καμπάνια, φυσικά όλα τα παραπάνω καθορίζονται και από το ‘πορτοφόλι’ που διαθέτει ο κάθε επιχειρηματίας. Σε άλλες περιπτώσεις το κόστος μπορεί να είναι μικρό και σε άλλες μεγαλύτερο, δίνοντας όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες στην επιχείρησης σας για μια μεγάλη ‘ψαριά’!

Στην Athens Web  είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε προκειμένου να βρείτε τον καλύτερο δυνατό τρόπο προώθησης της επιχείρησης σας και αυτό σε συνάρτηση με το μικρότερο κόστος και πάνω από όλα δομημένη, πρωτογενής στρατηγική μάρκετινγκ προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες! Επικοινωνήστε μαζί μας και μάθετε περισσότερα και μην ξεχνάτε πως η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ εγγυάται αύξηση πωλήσεων!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑